Two Moons

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm adeq iela. The owner of this blog. Me,sweet fifteen. Please respect me.



Entries About Link
Credits

Template: Adik <
Owner: aDEQ ILA
Others: ♥ â™¥ â™¥
Mengapa setelah hati ini mencintainya , dia kecewakan aku .


hmmm , aku nak story sikit tentangg kisahh percintaan aku bole kaan ? tak tahu nak luah dekat siapa , dulu bole pergi rumahh kawan untuk luahkan segala rasa gembira , sedihh dan luka  , tapi sekarang dah pindah , hanya bole pendamm . sekarangg nak luahh segalaaa hati yang ada pada blogg . kenapa dalam percintaan aku gembira hanya sebentarr ? pedihh amat lamaaa . kenapa aku mula sayangkan diaa , dia buat aku macam ni . adakah ini balasan untuk aku buat salah pada dia ? aku mengaku aku salah pada kau , aku mintak maaf bukan niat aku nak curangkan kauu . kenapa kau balas terlalu kejamm ? kalau kau ada hati pada dia , pergi laa padaa dia , aku tak akan marah , kepada perempuan tu jangan risau aku bukan perempuan nak bergadoh pasal laki tak payah laa hinaa akuu dan aku tak akan benci kau terutama dendam pada kauu jauh sekali . kepada ex boy aku , kenapa kau tak jujur padaku ? tak cukup kaa bukti aku beri pada kau ? masih kau nak cover-2 di sebalik batu dari aku ? aku ingat time kita janji nak  COUPLE DENGAN JUJUR  kau akan jujur segalanya pada aku ? aku dah jujur pada kauu , kenapa kau tak jujur padaku ? kalau kau tak suka pada perempuan tuu kenapa aku lihat dari arah mata kau kasih sayangg kau padaku kurangg ? kenapa kau beri no phone kau pada dia ? kenapa kau mesra sekali dengan dia berbanding aku ? adakah aku tak layak untuk kau cintai aku ? kenapa disaat aku mula jatuh hati pada kau , kau buat aku macam ni ? YA ALLAH , kenapa kau lukakan hatiku ? sebenarnya masa mula-2 kita couple aku tak jatuh hati lagi padakau , tapi aku mula sayang sebagai kawan dengan kau ? kau nak tahu sebab apa ? hatiku dah tertutup rapat dari mana-2 laki , walaupun time kita couple tapi aku anggap kau sebagai kawan tapi mesra , tapi kau penyabar tahan segala-2 perangai aku , aku mula jatuh hati padakau sebab perangai kauu tahu ? bukan sebab paras rupaa aku tengok padakau . makin lama aku mengenal kau makin lama hatiku jadi tak menentu . Aku mula dapat tahu hatiku dah jatuh cinta padakau pada hari aku membuat kesilapan amat besar dan time tu kau menyanyikan aku 8 buah lagu , kau ingat ? walaupun time tu kita dah bergaduh banyak kali , kita dah break banyak kali ? dan aku tetap beri peluang padakau ? kau nak tahu sebab apa ? sebab aku nak tahu sama ada hatiku sama ada mula jatuh hati padakau or takk . tapi adakah aku beri kau peluang kau akan jaga peluang tu dengan elok ? takk sayanggg kau buang dalam sampahh jaa peluangg yang aku beri pada kauu . aku harap kita bole kawan lagi , aku mintak maaf sebab tak terima kauu , bukan aku tak sayang kauu , aku sayangg tapi aku terlalu kecewa . Kau tipu aku hidup-2 selama ni aku telan apa kau buat padaku , tapi yang kau buat ni aku macam tak bole nak telan . Banyak kenangan kau bersama aku ada sekitaran rumah aku , boleh kaaa aku nak lupakan kau ? sampai sekarangg aku tak bole nak lupakan kau ? dah nak seminggu lebihh kan kita dah tadak apa-2 . Tapi tetap aku tak bole lupakan kauu . walaupun kau buat aku macam ni aku tak bole nak benci kauu . tak tahu sebab apaa , mungkin aku terlalu sayangkan padakau , tu laa kau bole perbodohkan aku kan ? Seandainya ini takdri kita aku akan redha . walaupun perit akan ku telan . aku doakan kau akan bahagia disamping perempuan tuu atau pun pada perempuan mana-2 yangg kau couple , takecare you self my ex boyfiee , aku masih sayangkan kau walaupun kau curahkan acid pada hati aku .


Older Post